0 PLN

POLITYKA JAKOŚCI

Od początku istnienia naszej Firmy przyświecał nam jeden podstawowy cel:

„Sprzedawać meble i materiały wyposażenia wnętrz konkurujące wzornictwem, jakością wykonania i dostępnością na rynku”.

Możemy to osiągać dzięki temu, że:

  • wsłuchujemy się w oczekiwania naszych klientów i korzystamy z nich przy projektowaniu nowych wzorów  mebli,
  • systematyczne rozbudowujemy sieć sprzedaży i dystrybucji oferowanych wyrobów, zarówno w Polsce jak i w Europie,
  • ciągłe doskonalimy naszą ofertę handlową pod względem wzornictwa, asortymentu i jakości wykona­nia,
  • rozwijamy infrastrukturę umożliwiającą nam prowadzenia działalności,
  • współpracujemy wyłącznie z dostawcami gwarantującymi odpowiednią ja­kość towarów znajdujących się w naszej ofercie handlowej, a także  odpowiednią jakość materiałów wykorzystywanych do produkcji mebli,
  • zatrudniamy kompetentny personel, który wykonuje swoją pracę z dużym zaangażowaniem, w tym jest także zaangażowany  w   utrzymywanie i doskonalenie systemu zarządzania jakości zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001,
  • respektujemy wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawnych i norm dotyczących jakości wykonania i bezpieczeństwa użytkowania oferowanych przez wyrobów.

W imieniu Własnym oraz wszystkich pracowników Globinit Sp. z o.o. przyjmuję odpowiedzialność za realizację w praktyce przedstawionej wyżej polityki.

 

Prezes

Piotr Rak

 

 

Łąka, dnia 16 marzec 2015 r.